Image result for ball blast

 

در این بازی شما باید با استفاده از توپ‌ آتشین خود، اهداف متحرکی را که برای نابودکردن شما از آسمان به زمین می‌آیند، از بین ببرید. نحوه هدایت توپ بسیار ساده بوده به طوری که به سمت بالا و پایین حرکت نمی‌کند و تنها باید آن را با یک انگشت به سمت چپ و یا راست هدایت کنید. با لمس صفحه موبایل، توپ به طور اتوماتیک شروع به شلیک‌کردن می‌کند. بر روی اهداف متحرک که به شکل‌های دایره، چندضلعی و… هستند، اعدادی نوشته شده است؛ عددهایی که مشاهده می‌کنید به این معنا هستند که باید به آن تعداد، به اهداف شلیک کنید تا از بین بروند؛ مثلا اگر بر روی هدفی عدد 4 نوشته شده است، شما باید به هدف چهار بار شلیک کنید تا نابود شود.

هدف‌ها پس از نابودی تکثیر می‌شوند؛ یعنی چند ضلعی با عدد 4، پس از منفجرشدن، به دو چندضلعی با اعداد 2 تقسیم می‌شود. اهدافی نیز موجود هستند که به جای عدد، بر روی آن‌ها علامت سوال (؟) مشاهده خواهید کرد. این هدف‌ها اسکین سنگی شکل دارند و سرسخت‌تر از دیگر اهداف هستند و پس از نابودشدن از خود جایزه‌هایی به جا می‌گذارند که با گرفتن آن‌ها، فقط در آن راند، به قدرت‌های خاصی دست خواهید یافت. از این ابیلیتی‌ها می‌توان به: توپ اضافه، فریزشدن، پرتاب تیر موجی و… اشاره نمود. اگر هر یک از اهداف با شما برخوردی داشته باشند، بازی را باخته‌اید، مگر اینکه از قبل جان اضافه را که آیکون آن به شکل قلب سرخ است، داشته باشید.
در گیم توپ‌ها و فضاهای مختلفی برای بازی‌کردن موجود هستند که شما می‌توانید آن‌ها را با الماس‌های صورتی خریداری کرده و یا با تکمیل‌کردن چالش‌های تعیین شده، به آن‌ها دسترسی یابید. نواری در قسمت پایین صفحه جهت ارتقا دادن توپ‌های شما طراحی شده که شما با پرداخت سکه‌های مورد نیاز، توپ خود را وارد سطح جدیدی از لحاظ قدرت، سرعت و… خواهید کرد. یک نکته مثبت در رابطه با این ارتقاها وجود دارد و آن این است که، نیاز نیست هر توپ را به صورت جداگانه ارتقا دهید و تمام پرداخت هزینه‌ها برای دیگر توپ‌ها نیز در نظر گرفته شده و ارتقاها برای آن‌ها نیز اعمال خواهد شد و دیگر نیازی نیست برای ارتقای هر توپ زمان زیادی را صرف کنید. این قابلیت گیم مطمئنا از اینکه کاربران از آن خسته شوند، جلوگیری خواهد کرد. سکه‌های درون بازی را از طریق نابودکردن اهداف بدست آورید.

 

تصاویری از میحط بازی

 

بازی Ball Blast برای ایفون

 

 

نکات مثبت بازی به شرح زیر است:

  • گیم‌پلی ساده اما سرگرم‌کننده
  •  موسیقی دلنشین
  •  گرافیک منحصربه‌فرد
  •  آفلاین‌بودن بازی


 

دانلود نسخه اصلی

حجم: 42

 

منبع: کاوشا